Glitter Words

Tuesday, January 26, 2010

Salam, dah lama tak update blog ni..tapi tak terlambat untuk saya ucapkan Selamat Tahun Baru 2010.
Awal tahun ni sibuk sket..urusan anak sekolah, yang tahun 1, yang tingkatan 1..mcm2 ragam. Si adiknye Harith meragam lak masa minggu kedua..menangis bila sampai sekolah, taknak masuk kelas, abahnye kejap2 cuti emergency..selalu datang lambat ke tmpt keja, minta air penawar kat 3 org..last skali kat bekas imam masjid negeri Shah Alam. Puncanya dia takut sbb ada budak senior mgkn tahun 5 @ 6 pukul dia..sampai jadi fobia si harith..aku dah gi jumpa guru besar..jumpa guru kelas bincang pasal ni, nak cari jalan penyelesaian.Aku ni pun terpaksa berenti keja sbb nk uruskan harith..kesian ngan somi aku..rekod kedatangan dia dah buruk..biar ler aku mengalah..somi aku tonggak keluarga, dah ler keja kilang jepun..jgn nk cari pasal..silap haribulan ermmm...Tunggu ler keadaan dah ok dulu kalo aku nk keja balik.

Minggu ni somi aku suh aku yang hantar harith ke skolah.,harap2 dia bertambah baik, berserabut fikiran aku memikirkan dia ni.
Yang si abangnya Naim, dah elok2 duk asrama, ni nak kuar pulak..alasannye rindu ngan keluarga, bulan depan nk ulang alik ke skolah naik bas...cuma aku dah siapkan syarat2 kalo dia nak kuar asrama...kalo dia tak buat seperti syarat2nye..aku nk antar dia duk asrama balik..dia kata dia sanggup..lihat je lah nanti.

3 comments:

Eliza said...

Salam.Aku dpt add blog kau dgn Mizan. Dia pun aku baru kontek balik. Skrg aku kat Tronoh, Perak. Sblm ni kat Taiping. Lps ni mungkin kena pindah lg kot. Penat ko!
Anak2 ko dah besar ek. Yg kecik tu aku ingat masa jumpa dulu dlm boyan lagi.
Ari tu aku gi Shah Alam. Tapi kontek no kau takde.Masa tupun, aku lupa aku ada member lama kat sana.
Kaulah tuh!
Selalulah update blog kau yer..Aku tak reti nak buat facebook.

Eliza said...

Salam. Roha, bila nak update ko punya blog nih? ari2 aku masuk kat sini tau.

liza said...

weiii...jauhnye ko merantau.
aku bukan xnak update blog ni..tp bz ler..ni bukak blog pun mata dah kuyu..camne nak update...bukak tenet pun dah jarang..tunggu hari betul2 free baru aku update.