Glitter Words

Monday, April 28, 2008

coretan malam tadi

assalamualaikum, morning
update blog dulu sblm gi beli sarapan keh keh keh

hari ni anis ngan harith cuti sekolah, smlm masa sukan pihak pengurusan PASTI umumkan esok (ari ni ler) cuti tuk seluruh Shah Alam tp pagi ni aku tgk ramai mak bapak yg tak tau, dorang dok antar gak anak2 dorang gi skolah lps tu patah balik..sian. Yelah cuti mengejut.

mlm tadi aku gi stadium melawati shah alam ada forum perdana
ahli panel terdiri dr:
Datuk Hassan Ali - Pengerusi
Ust.Roslan Muhamad
Ust.Ismail Kamus
Ust.Harun Din - lama tak dgr ust.harun din bg ceramah kat sgor ni..al maklum ler kerajaan dolu2 mengharamkan ust.harun masuk sgor, kalo masuk kena hukuman jenayah..apa daaaaaaa
kalo ada je ulamak tegor pasal kemungkaran yg dorang buat terus aje nk gam, suh letak jawatan, sib baik skrg sgor BA pegang..perintah larangan dah terhapus.Alhamdulillah

aku gi stadium lps isyak..sampai2 je bkn terus masuk, gi makan2 dulu..biasa ler byk stall kat ctu, mcm2 org jual..sambil dgr forum sambil bershopping hehehe.
lps tu terus masuk stadium, mula2 ingat nk lepak je kat luar sbb dorang ada pasang layar TV tp kwn somi sms bgtau dlm kosong lg so somi ajak masuk dlm.
tgh2 mencari tmpt duduk kosong ternampak cikgu Maimon kat seat atas...lambai2 tangan je lah..say hai hai bye bye keh keh keh.
tak lama kendian aku dpt sms dr kak midah..dia kata dia nampak aku, mgkn dia dok kat area cikgu maimon tu agaknye.
so kitorg teruskan pencarian carik tmpt duduk..dpt ler satu port mmg kosong ler tapi hampa ler..tak berapa dengar apa yg dorang citerkan..tak clear, harap gema je kuat.
yang aku frust bila time Ust.Ismail bg ceramah..dia kan suka buat lawak..
time dia buat lawak je bergegar stadium org dok gelak..aku ngan somi aku ternganga je..tak tau apa citer...jelesnya akuuuuuu...kitorg pun nk gelak jugak..uwaaaaaaaa
somi cadangkan tukar tmpt tp aku malas ler pulak..ngan ragam budak2 ni lagi...
so duduk je lah kat ctu.
kitorg kuar sblm forum abis sbb somi nk gi shopping wakakaka

No comments: