Glitter Words

Sunday, April 27, 2008

Pertandingan Netball dan bolasepak PASTI Shah Alam

adoiiii penat sungguh rasa ari ni
pagi tadi dlm kol 10 pagi baru gi kat padang sek agama sek 3..mula pukul 8 tp biasa ler ari minggu memasing bangun lewat.
aku sampai je, AzZahrah 4 baru lepas satu game..
seronok dgr tadika anak aku menang netball 12-0 manakala bolasepak seri 1-1.
lps tu aku sempat tgk 3 games lg..terjerit terpekik aku kat padang bagi sokongan.
tak sia-sia kering tekak aku, akhirnya pasukan netball AzZahrah 4 jd juara mengalahkan AzZahrah 2, 7-0 menang kesemua perlawana,manakala bolasepak naib juara tewas pada PASTI sek 24 Ar Raudhah rasanye, 2-3 masa sepakan penalti.
Rasa seronok tgk dorang menang, yelah beberapa kali gak ler aku mengawasi dan mengikuti latihan dorang pepagi.
SYABAS PASTI AzZAHRAH 4.

lps dah tau keputusan tu kitorg balik..tak tunggu masa penyampaian hadiah..budak2 ni dah meragam, kepanasan.
sebelum balik singgah jap kat gerai sek 2 beli lauk siap, dah letih nak memasak.
Nak download gambar2 yg diambik tadi..nak tepek kat cni.

No comments: