Glitter Words

Tuesday, April 29, 2008

Cikgu Liza ?? keh keh keh

pagi ni aku jd cikgu lagi gantikan salah sorang cikgu yg tak hadir.
mula2 antar budak2 ni pakai suar track ngan tshirt je..tetiba je kak azie panggil suh bertugas,terpaksa ler aku mintak kebenaran nk balik jap tukar baju.
apa ke hey nye pulak cikgu mengajar pakai baju mcm nk gi pasar wakakaka...tak glamer ler...
balik umah je terus je sambar baju yg tergantung...

ptg smlm aku bawak harith gi follow up..doktor chk lg urine dia...alhamdulillah urin dia normal tak kotor cam mula2 dia sakit..tp ubat dia (steroid) kena teruskan selama sebulan lg...parah camni...bkn apa...ubat yg dia makan tu buatkan dia berselera je nk makan..asyik lapar je naik riso aku..apa nak buat tu mmg side effect steroid tu.
muka harith pun dah nampak chubby.
tapi takpelah asalkan dia sihat cuma doktor pesan lps ni kalo dia demam..aku kena chk urin dia..smlm doktor bekalkan aku urin stick tu sebotol..dia ajarkan camne cara nk chk..
jadi cikgu boleh..jadi nurse pun boleh keh keh keh

No comments: