Glitter Words

Saturday, May 31, 2008

Jumaat 16 Mei 2008

cuti skolah ni biasanye aktiviti tidoku melampau2..
lepas solat subuh je tumbang balik..
kol 10 lebih kadang2 dkt tgh hari baru sarapan...brunch terus ler

kol 2 lebih aku gi umah kak zie amik file guru2 PASTI seluruh negeri selangor tuk di key in data2 peribadi memasing.
kak zie bg aku 2 file..due date 2hb suh siapkan tp aku dah siapkan sblm maghrib.

malam gi masjid padang jawa ada ceramah dr Datuk Hassan Ali..jumpa kak zie kat sana..bgtau dah siap, dia kata kalau tau dia bg lg byk file hehehe
aku ni kalo bab2 menggunakan komputer ni mmg suka..khusyuk dan tawaduk membuatnye hehehe...ye lah berbelas tahun aku keja kat opis...komputer dah sebati ngan diri aku.
lgpun aku riso lama2 pegang file kak zie tu kat umah..sbb dlm penuh $$$$$.
kalo ler ilang..botak kepala nk ganti balik

No comments: