Glitter Words

Sunday, August 3, 2008

Kursus Perguruan di Sg.Congkak - 11~13 Jul 2008






Bergambar kenangan selepas tamat kursus




peserta2 kursus sibuk menyiapkan tugasan


Pada Jumaat 11hb Jul pukul 8 mlm, aku bertolak ke De Forest Sg.Congkak menaiki kereta yati. Setelah mengharungi kesesakan jalan di Federal Highway, akhirnya kitorg selamat tiba lebih kurang pukul 10 mlm. Sampai2 je briefing dah bermula..yang tak sedapnya, tepat2 je abis briefing kol 11 lebih tetiba black out..gulap gulita..
macam2 hal malam tu..udah ler api takde..bekalan air pun terputus...nak terkucil pun tahan je. Dkt2 subuh baru ada api dan air..dengar2 ada guru yang terjun sungai mandi kol 4 pagi...eiiii idak ler aku..
Sepanjang 2 mlm di situ..jadual begitu ketat..masa rehat pun terhad. Tapi apa2 pun banyak ilmu yang aku dapat dan lebih istimewa skali aku dapat berkenalan dengan kawan2 baru..kak laila, kak nani, jun dari sarawak..wani..dan ramai lagi ler yang satu dorm ngan aku..I miss U all..muahhhhhhhh.

No comments: