Glitter Words

Saturday, June 7, 2008

byknya kes denggi berdarah

tadi ayah aku singgah rumah nak mengambil cucu2.
Dalam pada tu aku bertanyakan tentang arwah kak leha. Rupanya kak leha meninggal sebab denggi berdarah..isshh takotnya aku dengar. Kabarnya masa arwah suaminya meninggal dia dah sakit tapi mungkin masa tu arwah kak leha byk urusan yang perlu dilakukan selepas kematian suami jadi dia tak pegi hospital..baru2 ni saje arwah chk hospital selepas pening sangat..gi hospital terus kena tahan..masuk hari ke tiga dia meninggal...sedihnya.
Menurut ayahku..area seksyen 17 shah alam dah beberapa org meninggal disebabkan denggi berdarah.No wonder lah..Selangor antara negeri yang tertinggi melibatkan kes denggi.
Kat area umah aku ni pun ada gak kes denggi tapi yang meninggal tak tau ler aku...ni dah beberapa hari pihak berkuasa tak buat semburan...kalo ada kes hari2 datang menyembur.

No comments: