Glitter Words

Monday, June 9, 2008

back to school

hari bermulalah episod paling malas anak2 ku..iaitu bangun pagi.
Naim ok lah..dia dah besar..lgpun mmg tiap2 pagi aku kejutkan dia suh solat subuh, yang jadi masalahnya si anis dan harith..masing2 payah nak bangun..mengantuk lah..nak tido lagi ler, dah ler masuk kelas kol 7.30 pagi.
Nasib baik hari ni aku tak dipanggil untuk mengajar..kalo tak lagi haru biru dengan suara aku yang terpekik-pekik suruh dorang cepat hehehe
Sampai depan gate sekolah, ternampak ada notis pemberitahuan menyatakan mulai hari ini dorang balik pukul 11.30 pulak..awal setengah jam, nak seragamkan dengan tadika sebelah.
Hari ni baru bayar yuran bln ni sekali dengan duit tshirt sukan...dah lega satu hal..ni ada lagi satu bil tak bayar lagi..bil telekom..rupanya bulan lepas punya tak bayar lagi..tgk2 tertunggak...kena bayar RM200 ++..camne boleh termiss..yang tukang bayarnya aku..bil hilang kot..maklum ler dok apartment ni...kdg2 surat2 ni berterabur je kat bawah..yg aku punya masuk tempat lain..yang org lain punya masuk tempat aku...ikot suka hati si posmen tu je..

No comments: