Glitter Words

Monday, June 2, 2008

1hb June

Awal pagi sebelum subuh perutku memulas2..terus bangun ke bilik air..
tak lama lepas tu harith lak terjaga, dia cakap dia sakit perut sangat..so aku sapukan minyak angin..tido dia pun tak lena..
aku lak masuk tandas kali kedua..adoiii memulas rasanye..dah buang kali ke2 ni rasa lega sket perut..
tak lama lps tu naim lak masuk tandas...lps tu menyusul harith...
pagi tu 2-3 kali kitorg 3 beranak ni masuk tandas.
SAH!!! kitorg kena food poisoning..dah aku syak ianya berpunca dari kuah roti canai yg kitorga makan sebelum tu.
sebelum tu aku dah rasa lain macam je rasa kuah tu tp bedal gak..
anis ngan somi aku bernasib baik sbb dorang tak makan.

tgh hari lak nak gi kenduri kawen kat Pantai Dalam..riso gak perut buat hal nnati..kang kelam kabut nak carik tandas..tapi syukur alhamdulillah kitorg 3 beranak ok.

balik dr kenduri tu..terus gi Selayang ziarah pakcik dan makcik somi yg tak berapa sihat..sian makcu somi aku..langsung tak ingat apa2 lagi..kitorg pun dia tak kenal lagi..lain yg ditanya lain yg dijawab.
tu nasib dia..kita sok dah tua tak tau ler camne...

No comments: